Català / Español  ·  TEL. 933 751 402 · EMAIL info@escolasantaeulalia.com
Català / Español  ·

PREINSCRIPCIÓ

Com es fa i com es presenta la sol·licitud de preinscripció?

ENLLAÇ WEB DEPARTAMENT

1. Ves al formulari de preinscripció electrònic (amb identificació digital) o en suport informàtic.
  2. Obre el formulari de preinscripció:
    En la primera pantalla hi ha la informació sobre la protecció de dades, necessària per gestionar la sol·licitud. És important que la llegeixis bé abans de marcar-hi qualsevol opció:

Oposició a la consulta de dades
    Deixa en blanc aquesta casella perquè l'Administració consulti internament les dades. Si la marques, hauràs d'adjuntar, en l'apartat Documents i confirmació de la sol·licitud, tota la documentació identificativa o de criteris de puntuació (per exemple, si vols obtenir punts pel domicili de residència, hauràs de presentar el certificat o volant de convivència del teu ajuntament).
    Declaració de padró i, si escau, de discapacitat
    Assenyala aquestes caselles per permetre al Departament consultar les dades de residència o, si escau, el grau de discapacitat.
    Declaració de dades certes i de responsabilitat
    Aquesta casella cal marcar-la per començar a emplenar el formulari.

3. Si t'has identificat digitalment i el teu fill o filla té codi d'identificador del Registre d'alumnes de Catalunya (RALC), especifica'l en la casella corresponent (o si no el saps, cerca'l). Així es recuperaran totes les dades personals i només caldrà que hi afegeixis l'adreça electrònica i el telèfon de contacte.

Si no t'has identificat digitalment o bé si t'has identificat digitalment, però el teu fill o filla no té codi d'identificador del Registre d'alumnes de Catalunya (RALC), omple totes les dades personals que se't demanin, també l'adreça electrònica i el telèfon de contacte.
  4. Especifica els centres on t'agradaria obtenir plaça (fins a 10).
  5. Indica si vols una plaça d'ofici, que és la que t'adjudicaria l'Administració en cas que no se t'assignin cap dels centres demanats, i les circumstàncies particulars del teu fill o filla (per exemple, si té alguna necessitat educativa específica o si té un germà o germana que demana plaça per al mateix centre educatiu, ensenyament i curs). En les sol·licituds del primer curs d'educació infantil de segon cicle (I3), la casella per sol·licitar plaça d'ofici es marca automàticament.
  6. Marca els criteris prioritaris i complementaris que vulguis al·legar.
  7. Adjunta tota la documentació escanejada o fotografiada que es requereixi.
  8. Envia la sol·licitud de preinscripció.
  9. Un cop hagis enviat la sol·licitud de preinscripció rebràs un resguard per correu electrònic, en què pots consultar si has d'ajuntar, a la sol·licitud, documentació addicional: el termini per presentar documents finalitza el 22 de març.

Recorda: Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne o alumna.