PROJECTE EDUCATIU

Dia avis

El dia dels avis, que celebrem coincidint amb la festa de Santa Eulàlia, és per a l'Escola i sobretot els més petits, una de les celebracions més especials de l'any.

Ens agrada molt obrir les portes perquè entrin els avis a l'Escola i poder compartir una bona estona fent un esmorzar conjunt i cantant cançons per agrair la tasca que fan dia rere dia molts avis i àvies.

Aquest dia els alumnes de la Caseta (Ed. infantil) porten esmorzar per compartir i després de reunir-se per donar les gràcies als avis, tornen a la seva aula i esmorzen junts. També canten cançons i comparteixen una bona estona amb ells.

Els alumnes de primer i segon de Primària, es reuneixen al gimnàs amb els avis i també fan un bon esmorzar conjunt i canten cançons. D'aquesta manera els alumnes agraeixen els seus avis tota la dedicació que tenen per ells.