PROJECTE EDUCATIU

Educaciķ Emocional

És per nosaltres molt important que els alumnes rebin un acompanyament emocional que generi en ells un entorn segur.

Avui en dia eduquem i transmetem coneixements als nostres alumnes però també sabem que no hem d'oblidar el treball de les emocions. Si no som capaços d'ensenyar a desenvolupar habilitats socials i emocionals, el dia de demà no seran capaços de conèixe's i reconèixe's a ells mateixos ni als altres, a saber el perquè de la seva conducta i el seu estat d'ànim, a regular-se emocionalment i automotivar-se per a superar els problemes que es vagin trobant a la vida a més de no poder establir unes bones relacions interpersonals (establir vincles, acceptar l'altre, responsabilitat social, assertivitat).

El que volem és formar gent feliç de ser com és i del que fa, que sent que porta les regnes de la seva vida. Per això els ensenyem a identificar i expressar emocions i totes aquelles habilitats que els permeten un creixement personal i una bona adaptació social.