L'escola, coherent amb la seva aposta per la construcció conjunta de coneixement, i la vivència compartida d'experiències que promouen un aprenentatge més significatiu per a tothom, utilitza el sistema operatiu Ubuntu GNU/Linux. No treballem amb Windows o Mac sinó amb software lliure, que ens permet que qualsevol alumne, pugui treballar a casa seva amb el mateix programari que estem utilitzant a classe, estudiar-ne com funciona i distribuir-ne còpies sense preocupar-se de llicències o del cost d'aquest.
L'Escola té totes les aules digitalitzades. Els alumnes comencen a familiaritzar-se amb la informàtica al primer curs d'Infantil, amb el racó d'informàtica. I també des de ben petits utilitzen les pissarres digitals per fer activitats a les classes, i compta amb l'aula d'informàtica on els alumnes, des de primer de primària es familiaritzen amb el sistema operatiu Linux.
Clickedu és la intranet de centre. Esdevé l'element transversal de comunicació telemàtica entre els membres de la comunitat educativa del centre i a la vegada incorpora elements de gestió i de comunicació entre escola i família que permet fer un seguiment diari de les activitats escolars, avaluacions, assistència entre moltes altres coses. Les famílies poden fer un seguiment diari de les evolucions acadèmiques i personals dels alumnes així com mantenir una comunicació fluida i ràpida amb els tutors. Clickedu és doncs, l'extensió digital de l'Escola i ens permet ser accessibles i propers i amb les famílies.
L'escola utilitza també Moodle, el programari més estès en el món educatiu que ha estat adoptat per una àmplia majoria d'universitats, escoles i institucions educatives. Moodle és un espai virtual d'ensenyament-aprenentatge (EVEA), accessible per Internet, que reuneix diverses aplicacions que faciliten l'organització dels continguts digitals i la gestió de l'aprenentatge. Aquesta plataforma la utilitzen tots els alumnes i professorat des de primer de Primària fins a quart d'ESO. S'utilitza a gairebé totes les matèries, per plantejar activitats de reforç i d'ampliació, a més d'informar-se, participar en fòrums, fer exercicis d'autoavaluació, entrega de treballs i altres activitats per compartir i construir coneixement, i crear, en definitiva, una autèntica comunitat virtual d'aprenentatge. Moodle doncs, és l'element clau que l'Escola utilitza per desplegar de forma intensiva el treball acadèmic basat en continguts digitals.
Ensenyem als alumnes eines online, informàtica, circuits, programació perquè sàpiguen conceptualitzar-la, crear-la i aprofitar-la per tal fomentar l'interès en el perquè de les coses. Es tracta que no siguin usuaris tecnològics superficials sinó que tinguin ganes d'investigar, crear, manipular, i inventar perquè es tracta de competències cabdals pel seu futur.