Summer Fun

21-04-2021
by Kids&Us

Tornen els Summer Fun by Kids&Us Cornellà a l'Escola Santa Eulàlia!

Diuen que el temps és relatiu, que una setmana pot semblar un mes per alguns i un sospir per altres. Nosaltres tenim la fórmula per fer que les primeres setmanes de les vacances escolars passin volant: els casals d'estiu Summer Fun! A Kids&Us Cornellà ja en tenim a punt una nova edició.

Què són els Summer Fun by Kids&Us?

A Kids&Us sabem que l'aprenentatge de l'anglès té lloc gràcies a la interacció constant i de qualitat amb l'idioma, també fora de les aules. Per aquest motiu, organitzem els Summer Fun en un entorn de diversió en què els nens i les nenes estan en contacte amb l'anglès.

Els Summer Fun són casals d'estiu per a nens i nenes de 3 a 12 anys, alumnes i no alumnes Kids&Us. Tenen com a objectiu facilitar la immersió lingüística en anglès durant una setmana en què es propicia la interacció amb aquesta llengua a través d'experiències divertides i rellevants per a cada grup d'edat.

Quines activitats es fan?

Durant els Summer Fun els nostres alumnes fan manualitats, jocs dirigits pensats per cohesionar el grup, excursions temàtiques... Tenim un equip de professionals, experts en pedagogia, que desenvolupa aquestes i altres activitats amb l'objectiu que els nens interioritzin noves estructures i vocabulari en anglès de manera natural.

Si vols més informació sobre els horaris, les activitats o com fer la inscripció, el día 21 d'Abril a les 18h, farem una reunió via ZOOM on esteu convidats.

El link per la reunió és el següent: https://us02web.zoom.us/j/85959633116

Si no podeu assistir, podeu venir a veure'ns al centre, enviar un correu electrònic a cornella@kidsansus.es o trucar al 644 00 79 71. Estarem encantats d'ajudar-te!

A més us deixem l'enllaç per les inscripcions i més informació sobre l'activitat: https://www.kidsandussummerfun.com/ca/