Serveis

Menjador Infantil
2 Fotos

Cuina i Menjador

L'estiu del 2015 vam traslladar la cuina i els menjadors de la tercera planta a la primera amb la finalitat de proporcionar un millor funcionament i una millor estructuració de les aules. Amb aquesta reforma la cuina ha estat redissenyada íntegrament, s'ha fet força més gran, i té capacitat per a donar el millor servei a tots els nostres alumnes i mestres que dinen a l'Escola. També els menjadors han guanyat capacitat i comoditat.

MENJADOR:
El menjador obre les portes de 13 a 15 hores.
Els nens i nenes d'Infantil dinen sols a la Caseta (nom afectuós que donem quan ens referim a l'escola dels petits).
Els de Primària i Secundària són recollits per una monitora en finalitzar les classes per anar al menjador.

Som especialment curosos amb els hàbits de rentar-se les mans i les dents, menjar amb correcció, seure correctament i menjar de tot. És per això que els nostres menús són el més equilibrats possible.

A l'inici de cada mes, es reparteix als alumnes del menjador el menú del mes, que es pot consultar a Clickedu i a secretaria.

MENJADOR INFANTIL

Els alumnes d'Educació Infantil tenen un menjador per a ells sols. Abans de dinar ens prenem un temps on treballar els hàbits d'higiene.

Tenir un menjador exclusiu els permet estar més tranquils a l'hora de dinar i les monitores aprofiten aquest temps per explicar contes i cantar cançons mentre tots els alumnes acaben de dinar.

Un cop han acabat, els alumnes que ho necessiten tenen uns matalassets per poder descansar a una habitació a part. Després han de rentar-se les dents i van al pati.

Cada dia, les monitores informen als pares de com ha menjat l'alumne i si ha descansat.

MENJADOR PRIMÀRIA i SECUNDÀRIA

Els alumnes de primària i ESO tenen un altre menjador, més gran, per a ells.

A més de la higiene treballem altres hàbits com el de recollir la taula, netejar-la i també donem les gràcies a la cuinera, la Isi, cada dia en un idioma diferent !

CUINA:

El dinar de l'Escola s'elabora diàriament a la nostra cuina, això ens garanteix una elaboració casolana i de qualitat, amb un menú equilibrat, productes de qualitat i variat segons les estacions de l'any.

La cuinera coneix un per un els casos d'intoleràncies i al.lèrgies i adapta els menús a cada cas.

Arxius: