Serveis

ESPORT

ESPORTS

Es proposen dues activitats diferents, segons les edats i el nivell de l'alumnat:

-Iniciació a l'esport. Per alumnat entre 4 i 6 anys.

-Multiesports. Entre 6 i 8 anys.

Aquesta activitat té la finalitat d'iniciar els nens i nenes en diferents esports d'equip per tal de fer-los gaudir de l'esport alhora que identifiquen quins els agraden més.

En aquesta activitat l'alumne desenvolupa un comportament cooperatiu tant dins com fora del terreny de joc, fomentant el respecte pels altres companys a més d'adquirir un major domini tècnic i tàctic dels diferents esports, treballant també de manera integral les Capacitats Condicionals (velocitat, flexibilitat, resistència i força).
Activitats de raqueta, voleibol, minibasquet, hoquei, mini-futbol, slackline, jocs populars… adaptades a les diferents edats de cada grup.

Activitat dirigida per un mestre de l'escola, per tant tenim un bon coneixement de tots els alumnes de l'activitat i en podem fer un seguiment molt acurat .

HORARI: Dilluns o dijous de 17:00 a 18:15.

PREU: 99 € trimestrals.

Aquesta activitat té una matrícula de 10 €.

Arxius: